top of page

פרסומים

אנחנו בעיתון "הארץ" - פורסם: 20.1.2016

מאמרים (רשימה חלקית):

Bloch, A., Shany-Ur, T., Sharoni, L., Bar-Lev, N., Salomon-Shushan, T., Maril, S., Druckman, E., & Hoofien, D. (2023). Time from injury and age interact in relationship with perceived quality of life outcomes following vocation-focused neuropsychological rehabilitation. Frontiers in Psychology, 14. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1047615

Schwartz, A. R., Cohen-Zion, M., Pham, L.V., Gal, A., Sowho M., Sgambati, F. P., Klopfer, T., Guzman, M. A., Hawks, E. M., Etzioni, T., Glasner, L., Druckman, E., & Pillar, G. (2020). Brief Digital Sleep Questionnaire Powered by Machine Learning Prediction Models Identifies Common Sleep Disorders. Sleep medicine, 71, 66–76https://doi.org/10.1016/j.sleep.2020.03.005.

         

Yehene, E., Lichtenstern, G., Harel, Y., Druckman, E., & Sacher, Y. (2019). Self-efficacy and acceptance of  disability following mild traumatic brain injury: A pilot study. Applied Neuropsychology: Adult, https://doi.org/10.1080/23279095.2019.1569523

Davidovitch, N., & Druckman, E.  (2017). Leisure time and an academic career – A gender perspective. Sugyot Chevratiot B’Yisrael, Journal of Social Issues. 27. Israel. ISSN: 2308-247x (in Hebrew).

Davidovitch, N., & Druckman, E. (2017). Utilization of leisure time and academic careers – A multidisciplinary gender-based perspective. Problems of Education in the 21st Century, 75(5), 452-466. https://doi.org/10.33225/pec/17.75.452

Davidovitch, N., Yavich, R., & Druckman, E. (2016). Don’t Throw Out Paper And Pens Yet: On The Reading Habits Of Students. Journal of International Education Research (JIER), 12(4), 129–144. https://doi.org/10.19030/jier.v12i4.9799

Davidovitch, N., Sinuany-Stern, Z., & Druckman, E. (2016). Assessing Research and Teaching Performance in Israel’s Higher Education System: The Case Study of Ariel University. Creative Education, 7, 1604-1614. http://dx.doi.org/10.4236/ce.2016.711164

Davidovitch, N., Sinuany-Stern, Z. & Druckman, E. (2016). Assessing Research and Teaching Performance in Israel’s Higher Education System. In. Davidovitch, N. Gross, Z. Slobodianiuk, A., & Ribakov Y. (Eds.). Quality, Mobility and Globalization in the Higher Education System: A Comparative Look at the Challenges of Academic Teaching. Chapter 1. (pp. 3–10). New York, NY: Nova Science. ISBN: 978-1-63484-986-9.

Davidovitch, N., Druckman, E. & Sinuany-Stern, Z. (2015). Are gendered divisions also retained in the academia? Odessa. Ukraine. Paper presented at the 3rd Conference of the South Ukrainian National Pedagogical University: Modern Tendencies in the Pedagogical Science of Ukraine and Israel: the way to integration. Odessa. Ukraine. Odessa. 6, 74-81. ISSN: 2218-8584.

      

מאמרים (תודות):

Kleinhendler-Lustig, D., Hamdan, S., Mendlovic, J., & Gvion, Y. (2023). Burnout, depression, and suicidal ideation among physicians before and during COVID-19 and the contribution of perfectionism to physicians’ suicidal risk. Frontiers in Psychiatry, 14https://doi.org/10.3389/fpsyt.2023.1211180

Atad, E., Lev-On, A., & Yavetz, G. (2023). Diplomacy under fire: Engagement with governmental versus non-governmental messages on social media during armed conflicts. (2023). Government Information Quarterly, 40 (3) 101835. https://doi.org/10.1016/j.giq.2023.101835

Yavetz, G., Bronstein, J. (2023). Cities under fire: Crisis communication on home front versus frontline cities' Facebook pages during operation ‘guardian of the walls’. Journal of Contingencies and Crisis Management, 1– 10. https://doi.org/10.1111/1468-5973.12448

Yavetz, G. (2022), "Bibi and Mr. Prime Minister: do different Facebook identities imply different messages for political leaders?", Online Information Review, 46 (3), 464-482. https://doi.org/10.1108/OIR-01-2021-0004

אפשטיין, ר., והלפמן, ט. (2020). השגחה בהתאמה: מהטיפול בכלא לפיקוח בקהילה - הגברת יעילות השיקום של עברייני מין. צוהר לבית הסוהר, 20, 99 - 90.

פוסטרים מכנסים מדעיים:

Bloch. A, Shany-Ur, T., Sharoni. L., Bar-Lev, N., Salomon-Shushan, T., Maril, S., Druckman,  E., & Hoofien, D., (2020). Relationship between age, chronicity, and community-based neuropsychological rehabilitation outcomes.

Cohen-Zion, M., Pham, L.V., Sowho M., Sgambati, F. P., Klopfer, T., Hawks, E. M., Etzioni, T., Glasner, L., Gal, A., Druckman, E., Pillar, G., & Schwartz, A. R., (2019). Identifying Common Sleep Disorders via a Digital Survey using Machine Learning Prediction Models.

עבודות דוקטורט (רשימה חלקית - תודות):

          ר. ס. (2023). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          א. פ. (2023). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          כ. א. (2023). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          מ. כ. (2023). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          ס. י. (2023). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          ד. ל. (2023). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          נ. נ. (2023). עבודת דוקטורט בעבודה סוציאלית.

          א. ל. (2023). עבודת דוקטורט בחינוך.

          ע. ס. (2022). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          א. ת. (2022). עבודת דוקטורט במדעי הבריאות.

          צ. ח. (2022). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          נ. פ. (2022). עבודת דוקטורט במדעי הבריאות.

          ד. ט. (2021). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          ג. (2021). עבודת דוקטורט במדעי המידע.

          ע. ה. (2021). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          ע. י. (2021). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          יעבץ. ג. (2020). עבודת דוקטורט במדעי המידע.

          י. ב. (2020). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          ה. ו. (2020). עבודת דוקטורט במדעי הבריאות.

          א. ג. (2019). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

          ב. ש. (2016). עבודת דוקטורט בפסיכולוגיה.

 

צרו עימנו קשר לקבלת מידע נוסף. 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

bottom of page